روستای وطن ، شهرستان آزادشهر

دو هکتار زمین کشاورزی

10 سال سابقه فعالیت

ارسال محصولات به سراسر کشور

رحیم میردار وطن

رحیم میردار وطن متولد سال 1370 به دنیا آمده و ساکن روستای وطن است. رحیم دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران است و 5 سال است که متاهل شده است.
روستای  آقا رحیم در منطقه ای کوهستانی و جنگلی واقع شده است و به همین خاطر پتانسیل بالایی در زمینه کشاورزی و دامداری دارد.
رحیم در مورد فعالیت های انجام شده در روستای وطن اینطور می گوید:
روستای ما قابلیت کشت گندم و جو و برنج و نخود و عدس و… دارد و حدود ۳ سالی هست که کشت و کار گیاهان دارویی در روستا به همت تعدادی از جوانان پرتلاش استارت خورده هست .
نخود و عدسی که کشت کرده ایم از لحاظ کیفیت بسیار عالی هست و قرار هست خرید و فروش آن در سایت انجیلو اتفاق بیفتد که اگر بازخورد خوبی داشته باشد برای سالهای آینده کشاورزان بیشتری در این روستا مبادرت به کشت این حبوبات پر مصرف کنند.
قرار است دوستان عزیزمان در سایت انجیلو قدمی بسیار بزرگی در کمک به رونق کشاورزی روستای وطن و فروش محصولات این کشاورزان بکنند.
همچنین برنج روستای وطن یکی از با کیفیت ترین برنج های منطقه میباشد که برند روستا نیز محسوب میشود ،از آنجایی که آب مورد استفاده در کشت این برنج ها آب چشمه هست نسبت به برنج های دیگر از عطر و بو و کیفت خوبی برخوردار میباشد.
در صورتی که خریدار بداند محصولی که خریداری می‌کند از کجا و توسط چه کسی تولید شده و دست واسطه ها کمتر بشود و سود اصلی به جیب خود کشاورز برود و دغدغه ای بابت فروش محصولاتش نداشته باشد، مطمئنا تولید در همه روستا ها در همه بخش ها رونق پیدا میکند و کشاورزان محصولاتی با کیفت تولید و روانه بازار میکنند.

آقای میردار هدف خود را اینطور بیان می کند:
” ایجاد بستری برای تولید پایدار و همراه با سود برای کشاورزان روستا و کمک به رونق کشاورزی و جلوگیری از مهاجرات هم روستائیانم به شهر است”

پروژه های مرتبط