عسل طبیعی, مجله

نحوه مصرف صحیح ژل رویال

محصولاتی که از زنبورعسل به دست می آید از ارزش بالایی برخوردار هستند و یکی از مهمترین آنها ژل رویال می باشد. در سال های اخیر، این ژل  بیشتر از پیش مورد استقبال مردم قرار گرفته است که به خاطر تاثیرات دارویی منحصر به فرد آن است. این ژل را برای موارد مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد که در ایران بیشتر از لحاظ تقویت وضعیت عمومی، افزایش سیستم ایمنی بدن، بهبود نیروی جسمی و جنسی کاربرد دارد. در این متن در رابطه با نحوه مصرف صحیح ژل رویال می خوانیم.

 

طعم و مزه ژل رویال

برای بهره بردن صحیح و کافی از ژل رویال، بهتر نحوه مصرف صحیح آن را بدانید. دقت کنید که این ژل در صورت تازه بودن، دارای رنگ سفید تا زرد روشن، مزه ترش و گس و کمی شیرین خواهد بود. اگر برای اولین بار آن را مزه می کنید شاید طعم آن را دوست نداشته باشید. اما به خاطر خواص و ارزش تغذیه ای بالا شما را متقاعد به خوردن می کند، اگرچه شاید اولین بار تجربه متفاوتی به لحاظ طعم و مزه داشته باشید. بعد از مدتی به تدریج با مصرف آن احساس بهبودی و سلامتی خواهید نمود، حتی ممکن است مصرف آنرا جزئی از رژیم غذایی خود قرار دهید.

 

علائم ناشی از مصرف ژل رویال

برخی از افراد ممکن است به ژل رویال حساسیت داشته باشند. لذا در اثر مصرف آن با علائمی مانند آبریزش بینی، عطسه، کاهش فشار خون، قرمز شدن پوست و اگزمای پوستی روبرو شوند. برای همین توصیه می شود اگر برای اولین بار آن را مصرف می نمایید، حتما ابتدا در مقادیر کمتر شروع کنید تا در مورد میزان حساسیت خود نسبت به مصرف آن آگاه باشید. حساسیت به این ژل اکثرا در افرادی مشاهده می شود که نسبت به مصرف گرده گل و نیش زنبورعسل نیز آلرژی دارند و حتی در افراد مبتلا به حساسیت های فصلی، احتمال حضور این علائم به دلیل مصرف این ژل وجود دارد. لذا وقتی با چنین علائمی روبرو شدید حتما مصرف آن را قطع نموده و از پزشک متخصص مشورت بگیرید. نحوه مصرف صحیح ژل رویال

ژل رویال یکی از محصولات اصلی زنبورعسل است.

نحوه مصرف عمومی ژل رویال

ژل رویال را می توانید به هر دو صورت ناشتا در صبح و یا شب قبل از خواب به اندازه یک گرم و به تنهایی در دهان خود بگذارید تا از طریق زبان عمل جذب صورت بگیرد و بعد از 20 ثانیه یک قاشق چای خوری عسل بخورید. اگر هدف از مصرف آن خاصیت درمانی دارد، روزانه می توانید تا سه گرم از ژل را مصرف نمایید. برای مقادیر بالاتر حتما باپزشک متخصص مشورت کنید.

 

موارد منع مصرف ژل رویال

-افرادی که حساسیت و آلرژی نسبت به محصولات زنبورعسل دارند.

-خانم های باردار، شیرده و کودکان زیر سه سال (مصرف با مشورت پزشک متخصص) نحوه مصرف صحیح ژل رویال

در مصرف این محصول زیاده روی نکنید و حتی از استفاده خودسرانه آن خودداری نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عسل و ژل رویال و خرید آنها می توانید به سایت فروشگاه انجیلو مراجعه نمایید.

 

نحوه نگهداری ژل رویال

ژل رویال را حتما در ظرف درب دار، دور از نور، در یخچال ودر دمای 3 الی 5درجه سانتی گراد نگهداری کنید. برای اینکه به مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید باید دردمای منفی 18 درجه سانتی گراد قرار دهید.

ژل رویال به رنگ سفید می باشد

 

برای خرید عسل طبیعی کیلک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ nineteen = twenty