عسل طبیعی

درمان گلودرد و سرفه با عسل

تاثیر عسل بر گلودرد و سرفه

یکی از مهمترین اثرات درمانی تایید شده از مصرف عسل درمان گلودرد و سرفه با عسل می باشد. در مطالعات و پژوهش های بالینی به اثرات خوب ناشی از استفاده این فراورده غذایی اشاره شده است. در کشورهایی مانند نیوزلند و آمریکا این فراورده طبیعی و خالص در درمان بیماری های مختلف از جمله سرفه و گلودرد در نسخه بیماران تجویز می شود. این محصول خالص دارای ترکیبات فلاونوئیدی است که در برابر سرفه مقاومت می کنند. افرادی که گلودرد دارند می توانند عسل را به همراه آب ولرم قرقره کنند. بهتر است این کار را روزانه به صورت ناشتا و یا شب قبل از خواب انجام دهند. برای اینکه از محصول مرغوب استفاده نمایید.

روش استفاده از عسل در درمان سرفه و گلودرد 

-یک قاشق غذاخوری از این محصول را سه بار در روز میل کنید. حتی می توانید آب ولرم را همراه با عسل و آب لیمو میل کنید تا راه تنفس شما باز و نرم شود.

 

مقاله پیشنهادی : عسل نمدار گلستان

 

-برای کودکان 1.5 سال به بالا، نصف قاشق چای خوری، برای سنین 11-6 سال یک قاشق چای خوری و برای کودکان 12 سال به بالا،2 قاشق چای خوری از این ماده شیرین توصیه می شود.

-در بین عسل های مختلف عسل های آفتابگردان، اکالیپتوس، آویشن، نمدار و چهل گیاه کوهستان بهترین تاثیر بر درمان سرفه و گلودرد را دارند.

برای درمان سرفه و گلودرد با عسل می توانید عسل طبیعی تولید شده توسط زنبورداران گلستانی را از فروشگاه انجیلو خریداری نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ninety seven − eighty eight =